Välkommen till dårhuset

Salsa: Nejmen titta!!! Ett VATTENGLAS! Wööööööoooow. Det är vatten i... och det är blött!
Matte: Salsa nej, nej!!! *rusar genom hallen.
Salsa: Oj vad mycket vatten det blev på golvet. Men jösses vad är hon så sur över nu då. Jag skulle bara testa om det blev blött den här gången OCKSÅ... Det blev det.
Matte: *Hämtar handduk.

Pax: What?!!! Kuddar i MIN hörna på soffan!!! Nej det går inte för sig. Här ska bäddas.
Matte: Pax, här, så nu kan du lägga dig.
Pax: Nja... det blev ju inte riktigt bra... Bäst jag går och bäddar i sängen.
Matte: Bra Pax. Tack. Stabilt. Verkligen. Jättefint.

Tur S. kom hit en stund förut, åt en pizza och tittade på film. Jag behöver lite normalt umgänge ibland.

Imorgon är det praktik igen. Ska få ta egna patienter. Spännande, skrämmande.

Kommentarer
Postat av: Emmy



Djur e la underbara :)

2010-05-14 @ 07:50:57
URL: http://artanimagen.blogg.se/
Postat av: Sara

Salsa och Pax vilket par ^^ kaos x1000. Vi får ha en tjejkväll snart igen, kolla på chick-fliks hela natten :P

2010-05-14 @ 22:15:35
Postat av: Ullis

Defenitivt. Vi hade ju en del att välja mellan :P

2010-05-18 @ 21:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0