Snart senil

Hade ett bra upplägg till detta inlägg men när jag öppnade fönstret försvan idéen. Nåja. Har åtminstonne klarat alla mina tentor nu! Ingen endaste liten tentisch kvar! Bara ett seminarie och en obligatorisk föreläsningsvecka kvar. Ja, det ser faktiskt ut som om jag kommer bli syrra trots allt. Jag måste klara praktiken också. Just nu ligger jag på många minuspoäng, får nämligen minuspoäng varje gång jag gör något fel men aldrig pluspoäng när jag lyckas göra något bra av min handledare. Jag ska göra en lista över vad jag ska tänka på när jag själv blir handledare överst ska stå "Ge mycket positiv feedback". Måste tuffa på mig lite tills jag börjar jobba, men absolut inte bli hårdhudad. Bara kunna ta kritik och hantera mina misstag lite bättre.

Bjuder på en gammal goding såhär på morgonkvisten:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0