Lite tid över

Sitter och lurar lite med photoshop. Det är så himla roligt. Känner en tjej som gick en kurs på internet och är sjukt sugen på att söka den jag med till våren. Den verkar asbra. Då kanske det har lugnat ner sig lite på nya jobbet. Om man nu har jobb då. Annars kan det ju vara bra att ha något att göra. De har också en kurs i Fotografi - visuell kommunikation som verkar väldigt intressant. Herregud nu kommer man ju vara ledig på sin fritid och kommer kunna göra lite sådana här saker. Ska jag dessutom flytta från stan lär jag ju hitta lite grejjer att göra i min ensamhet. Jag har gjort en lista:

Lära mig photoshop bättre.
Lära mig ta bättre bilder.
Lära mig baka bröd, avancerade, typ surdeg och med en massa nötter och sånt.
Träna. Behöver bygga lite muskler. Är helt förslappad. Har inte gått en riktig långpromenad med il dogo på hur länge som helst. Skämmes ta mig faan.

Då borde jag ha lite att göra.

Har alltid velat kunna göra sådana här bilder med bara en detalj i färg och resten i svartvitt. Nu har jag lärt mig. *Klappar mig själv på huvudet och är allmänt nöjd.


Kommentarer
Postat av: Karin

Duktig du är =)

2010-05-07 @ 22:36:21
URL: http://kajsansdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0