Jag har nu insett att det kan bli ett problem

När jag går och nynnar på sådana här låtar hela dagarna. Jag kan bara refrängen. Inte så smidigt att gå och tralla på om man jobbar. Kan bli en hel del missförstånd. Så jag måste hitta nått sätt att tygla mitt musiktourettes för helt plötsligt går jag och sjunger utan att ens veta om det själv. Boven i dramat:



Har även gått och visslat på denna en hel dag när jag jobbade:



Hoppas det inte är så många som sett Kill Bill och känner igen låten. I denna scen klär yrkesmördaren ut sig till sjuksköterska och ska döda patienten. Oops. Jag vill att mina patienter ska leva. Jag har bara problem med en hjärna som hakar upp sig.

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, jag hade också Lily Allen-låten på hjärnan här om dagen och kunde också bara refrängen, så kul när jag tänkte på vad jag gick runt och sjöng :P

2010-05-13 @ 15:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0