Gårdagen

Igår var det examensfest med klassen. Riktigt kul och trevligt att så många kom. Har idag fruktansvårt ont i mina stackars fötter R/T höga klackar igår. Tack och lov för Converse. Plattare skor får man leta efter och det var precis vad jag behövde idag. Sov hos mamma och pappa som var djurvakt åt mig. Jag är uppvuxen med att man inte sover längre än till nio på helgerna för då kommer pappa och väcker en. Ni kan ju inte sova bort hela dagen är hans argument och det kan jag hålla med om men usch vad arg man var en del morgonar när han stövlade in och väckte en. Med tanke på att jag inte la mig förensen vid tre inatt hoppades jag på sovmorgon och det fick jag faktiskt! Ända till 9.30...

Idag blir det kalas för mamma och mormor. Mmm, kakor och tårta! Härligt.

Gillar vinnande Tysklands bidrag från igår och den var grym att dansa till. Redan provat. Två gånger igår på Harrys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0