Eftersom det verkar fungera Tänkte jag sk...

Eftersom det verkar fungera Tänkte jag skriva ett lite längre inlägg. Dagen började hos veterinären. Salsas op sår såg fult ut. Inget bråck, phew, antagligen en kombination med aktiv katt (salsa? Skulle hon va aktiv? Förstår inte vad de menar...) och att hon inte tål tråden som hon är ihopsydd med så bra. Nu börjar istället bambi må dåligt. Diabetes? Dricker mycket, kissar mycket och är löööös i magen. Lilla kaninen blir ju ändå fem år i år. Köpte mig en bok på marken häromdagen. Utan ett ord av Lynwood Barklay. Rekomenderad av K. och den är mycket bra. Spännande. Måste veta vad som händer! Nej nu är det godnatt för mig. Ledig imorgon också och sen bara fyra pass kvar på praktiken och ett seminarium. Sen avslutas det hela med krisveckan. Shit snart klar ju! Fjärilar i magen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0