Var det en komplimang jag hörde?!

Min handledare nummer två är lite bitter...Okej väldigt bitter...Okej otroligt jävla skitbitter. MEN idag fick jag i alla fall en komplimang. Eller nja, så nära en komplimang man kan komma antar jag. Jag blev i alla fall nöjd över kommentaren "Nja du var ju inte jättejobbig i alla fall". Hon är en riktigt pedagog ända ut i fingerspetsarna. Inse hur hon brukar låta eftersom jag blev glad över denna kommentar. Hon kanske var glad över det fina vädret idag? Nåja skönt att den andra handledaren kan bekräfta att jag gör bra saker och kommer med bra funderingar i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahah vilken otroligt positiv människa :P

2010-03-10 @ 07:54:49
Postat av: Ullis

Verkligen :P

2010-03-10 @ 19:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0