Salsa i stora världen

Såklart fungerar inte mobilöverföringssladden för kort men mattes lilla buslus har varit ute för första gången. Hon och Pax vankade runt på gräsmattan i fem minuter sedan skakade hon av antingen spändhet eller av kyla så vi gick in. Hon hade att göra med att tvätta sig, herregud blöt om tassarna.

Imorse började hon för övrigt dagen med att riva ner sin matskål. Keramikskärvor och kattmat över hela köket. Bra start på morgonen? Nej inte direkt. Blev lite sur. MEN sedan hörde jag denna låt på radion och började fundera. Det är faktiskt bara JAG som hindrar denna dag från att bli den bästa i mitt liv.



Nej nu ska jag banne mig jogga en kvällsrunda med hunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0