Redan skadad?

Skulle stå LÅT i början av förra inlägget och inte LPT. Skadad av vfu:n? LPT = lagen om psykiatrisk tvångsvård. Bara en vecka kvar nu sedan får jag byta. Nöjd

Idag vaknade jag med ont i ryggen. Kanske låg konstigt inatt. Så jag har spenderat dagen med att vanka omkring som en sjuttioplusare och stönat och ojjat mig över den stackars ryggen. Nej så illa är det inte det bara hugger till ibland vid vissa rörelser. Annars känns det inte, lika mycket. Därför har jag självdiagnostiserat migsjälv till att det antagligen är något muskulärt. Borde ju göra ont hela tiden annars.

Det är bara TRE månader kvar tills jag är färdig syrra. Vad jag ska plugga nu sista tiden.

Nu har jag bestämt mig för att göra tjejklassikern nästa år. Blev inspirerad idag av Vasafolket som hurtigt skidade genom det svenska vinterlandskapet medans jag åt frukost i soffan. Ni som är intresserade att hänga på säg till. Vore kul om vi blev några. Än så länge är det jag och moster. Ska kolla upp hur man anmäler sig och så. Skida, cykla, simma och springa.

Har planer på att klippa av mig håret också. Har tröttnat på det (igen). Det är ruffsigt, slitet och nedre delen är permanentat. Trivs rätt bra i kort hår. Hoppas jag kan få tag i en tid på fredag för då slutar jag vid tolv.

Ikväll ska jag kolla på parlamentet och nya serien på ettan, livet på laerkevej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0