Hurra, hurra, hurra, hurra

Idag firar denna blogg två år. 24 månader efter skapandet har jag nu lyckats knåpa ihop över 470 inlägg. Jösses. Det trodde jag inte när jag började. Ett tag var jag riktigt less på den och tänkte till och med stänga ner den, men uppenbarligen så fortsatte jag.

Vaknade tidigt imorse vid sjutiden. Börjar nog bli gammal, behöver inte alls lika mycket sömn nu för tiden. Nåja, gick ut på en underbar morgonpromenad. Strålande sol, bara några få minusgrader och jag gick nästan på BARMARK hela vägen. Wohoo. Bara lite is och snö kvar på vägarna. De 50 centimeter höga snötäckena på var sida om vägen valde jag att ignorera.

Melodifestivalen igår. Anna hade nog inte vunnit om hon inte varit med i idol. Tycker nog vi skulle skickat tvåan istället, Salems låt var lite fräschare. Mina favoriter fick åka tillbaka till Dalarna i andra chansen.

Nu ska jag baka kanelbullar och kladdkaka. Brors flickvän fyller år och vi ska ha lite fika och fira hos mamma och pappa. Anledningen till att jag bakar är att man kan döda folk med mammas bullar, så hon gör sockerkakor istället men det är hon riktigt grym på.

Dagens låt. Den kanske har legat uppe förut men den passar verkligen in idag:


Kommentarer
Postat av: E

Congrats på din bloggs dag =)

2010-03-14 @ 10:10:57
URL: http://mandiros.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0