Dags att bli officiell?

Har börjat fundera på om jag ska berätta om min blogg för fler. Alltså mest familjen då för de känner inte till den, vad jag vet i alla fall. Läser ni min blogg? Mamma? Pappa? Grejjen är väl mest att mina föräldrar inte gillar bloggar. Jag bloggar för jag tycker det är kul och skönt att skriva av sig. Jag startade bloggen mest för att alla andra höll på. Det var två andra i klassen som bloggade och det var kul att läsa och dela med sig med dem. Det blev som en offentlig dagbok, därför skriver jag inte allt här. Det som får mig att tveka är att jag antagligen kommer att börja censurera mig själv mer och det är härligt att inte göra det. Har tänkt på det här länge. Jag träffar de inte lika ofta nu så det vore kul om de också kunde hålla sig uppdaterade om vad som händer i mitt liv. Speciellt när jag börjar jobba heltid, då blir det fullt upp. Några tips? Vad göra? Vilka berättar ni för?

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag läser alltid din blogg:) vilka man ska berätta för.. hmm. jag gjorde min blogg för mej själv, seda efter ca ett år började mor o far att läsa den.. nu är de de närmaste kompisarna (som jag vet) som läser.. 10 läsare per dag räcker för mig:) vill inte bli en KISSIE eller KENZA :S

2010-03-10 @ 22:13:38
URL: http://hannapong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0