Dagens låt 120310

Jag är inne i en rubriksvacka så därför döper jag hälften av inläggen till "dagens låt". Ofta den låten jag nynnat på hela dagen eller som jag tycker passar in, som idag:



Idag har det varit strålande sol och till och med lite värme! Slutade praktiken straxt före tolv med godkänt betyg. Fick lunch hos farmor och farfar, lyx. Har klippt mig, det är fortfarande långt. Valde att klippa bort det slitna och så tunnade han ut det. Det blev så himla skönt och luftigt, min hårbotten kan andas! Idag ligger jag på plus i motion, totalt 2,5 timmars promenerande. *Klappar migsjälv på axeln. Det var så skönt att jag bara fortsatte gå alla promenader när jag väl var ute. Pax är nu trött och jag har träningsvärk i framsidan på vaden, benhinnorna kanske. Nu är det tvätta som gäller. Vill ha det gjort idag så jag kan slappa i helgen. Håller på och läser en jättebra bok och har kommit till sista tredjedelen.

Hade hjärnskakningsvakt på Salsa igår som klättrade upp i en gardin, ramlade ner och dundrade huvudet i en ljuslykta. Hon var helt borta ett tag, satt med huvudet på sne rätt länge och blödde nosblod. Hon var groggy en halvtimme, åt lite och efter 1,5 timme var hon igång och klättrade igen. VADÅ LÄRA SIG AV SINA MISSTAG?! Skönt ändå, för då känns det inte som om det var så jätteallvarligt. En riktig galning till katt det där. Måste chippa henne snart så jag kan försäkra henne. Det känns som att det kommer behövas. Hon är redan nere på sitt femte liv. Hoppas de har betydligt fler än nio som det sägs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0