Min lilla fina Bambi

Vad har hon gjort för att förtjäna en matte som mig? Stackare. Min lilla fina flicka. Hade massa intorkat bajs som jag missat. Vadå dåligt samvete? Finns inga ursäkter för att missköta sina djur enligt mig. Nu är hon nytvättad i alla fall.

Idag hade vi sista föreläsningen med en superbra kirurg/pilot som föreläste. Grymt bra. Vågar inte riktigt kalla mig sjuksköterska än för mina sista 3,5 poäng har inte kommit in och jag har inte fått leggen än.

Ibland behöver man bara gråta en stund, har ni varit med om det? Det måste bara ut och så mår man mycket bättre efteråt. Det är så himla skönt att gråta en stund ibland. Man behöver inte vara så jävla lycklig hela tiden. Alla delar ingår i livet.

Hörde denna idag som jag inte hört på hur länge som helst. Älskar den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0