Up, up and away!

Salsa har ordet:

Nananana vilka fina kuddar. Nananana, lalalala, ooooh damm. Jag kan nästan nåååå det. Wooooow. Nej nu ska jag skutta lite. Aha nu vet jag! Jag ska klättra i gardinen till sovalkoven. Ok Salsa. Du kan göra det. Det gäller bara att ta satts. Ok. Ett. Två. TRE. Jippie jag kom hela vägen upp!!! (2,5 meter!) Öööööh. Hmmmm. Vänta lite. Ooops, hur ska jag komma ner?! Nej jag får väl hänga här en stund. Nej, det går inte....orkar inte. Släpp efter lite i taget. Lugnt och fint. Aaaaaah! Phew sängen tog emot. Skakigt. Jag måste sätta mig en stund. Läskigt. Måste lugna mig lite. Vänta...jag fick en jättebra idé! Jag ska klättra uppför gardinen i sovalkoven. Vänta lite. Nu är jag halvvägs uppe. Hmm det var något med det här som man skulle tänka på...Bäst jag hoppar ner igen. Vad var det nu? ....Jo visst ja!! Man måste ta mycket fart för att komma hela vägen upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0