Snäääällllaaaaaa

Salsa: Snälla matte kan jag få smaka!
Matte: Du tycker inte om skorpor Salsa det kan jag lova.
Salsa: Jo det gör jag visst! Skorpor är det bästa jag vet.
Matte: Nej du tycker inte om.
Salsa: Jo det gör jag, jag äääälskar skorpor. Dessutom har jag inte fått mat på tio dagar...minst!
Matte: Salsa du fick mat förut.
Salsa: Ja men det har jag glömt! Åh vad hungrig jag är!
Matte: Men här då, ta en bit.
Salsa: Åh tack. Åh vad gott. Mmmmmh...Eh vänta lite...Vad är det här?! Asäckligt ju! Tror du jag tänker äta DET DÄR! NEJ TACK. Uuuäää!
Matte: Vad var det jag sa.
Salsa: Glitterboll, glitterboll, lilla fina glitterboll. Nanana.

Kommentarer
Postat av: Johan

Haha, djur är härliga ^^

2010-01-06 @ 15:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0