Promemoria, pro-mem-oria, PM.

Idag har jag tvättat. Härligt med rena kläder. Salsa har "hjälpt till" genom att välta torkställningen två gånger och rycker hela tiden ner stumpor till hennes och Pax stora förtjusning. Låt dem vara!

Fastighetsvärden var här förut och bytte lysrör i badrummet. Ingen mera disco där inte.

Godissug än så länge under kontroll. Peppar, peppar. Anledningen stavas färsk annanas.

Rastat vovve och ätit ugnspannkaka. Smart att dubbla receptet men inte ta en större form. En av mina bättre idéer...Nåja det klarade sig precis från att rinna över.

Skickade in c-uppsatsen för att kolla om den är snodd.

Nu är det PM för hela slanten som gäller. Peppad? Jajamen! Känner mig som Rocky på väg upp i trappan!


Kommentarer
Postat av: Emmy



Du och jag. Vi kan det här med o laga mat:)



Rena kläder e najjs!

2010-01-04 @ 16:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0