Vackert

En av de vackraste sångerna jag hört på länge. Speciellt raden Är det nåt jag saknar så är det bara lite mer av dig. Jag har alltid varit svag för Nordman och jag fullkomligt älskar denna låt. Hoppas texten blev rätt för jag skrev ner den själv.

Klar som en stjärna - Nordman

En gång i tiden när dagarna var grå
och solen var förmörkad jag saknade dig då.
Allt kunde hända du fanns där på nåt vis
jag slog mig fram i vrede det har sitt pris.

Klar som en stjärna du fanns i min hjärna,
i mitt hjärta, mitt blod i mitt liv och längs min väg.
Sen fick jag se dig, nu går du bredvid mig
och du står här och värmer och du kan ge mig ro.

En gång i tiden när mörkret slet och drog
och skratten lät som jämmer och nog var inte nog.
Kunde jag drömma en mellan andetag
att nånting skulle hända att natt blev dag.

Klar som en stjärna jag följer dig gärna
vill du lysa min väg och mitt liv så är jag fri.
Sen jag fick se dig så går du bredvid mig
och du strålar och värmer och du kan ge mig ro.

Åh nu kan jag vakna och känna hur du andas bredvid mig.
Är det nåt jag saknar så är det bara lite mer av dig.

Klar som en stjärna jag följer dig gärna
vill du lysa min väg och mitt liv så är jag fri.
Sen jag fick se dig så går du bredvid mig
och du strålar och värmer och du kan ge mig ro.

Klar som en stjärna så går du bredvid mig
och du strålar och värmer och du kan ge mig ro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0