Små iaktagelser

Igår när jag och min resekamrat kom till sjukhuset var vi lite tidiga. Så vi satte oss utanför ätstörningsenheten och käkade kladdkakemuffins.

GPS:n berättade idag att jag skulle hålla till höger och körde då in på påfarten till motorvägen. Där fick jag instruktionen att fortsätta ut på motorvägen...som om jag hade något val?! Ursäkta, vänta, ska bara backa lite, sorry, körde fel. Oops.

När Pax får vädring på en intressan doft så travar han med framtassarna för att hinna nosa så mycket som möjligt, MEN han galopperar med bakbenen för att komma fram så snabbt som möjligt. Detta gör att rumpan guppar. Diong, diong, diong. Råkar han sedan stanna mitt i ett bakbenshopp med framtassarna slår han nästan en kullerbytta.

Dagens Salsa: Shit är vattenstrålen blöt IDAG IGEN?! :O

Snubben mittemot som sitter med sin mac ser ut som han sångaren... vad heter han nu...Kleerup!

Shit vad bra det går med hemtentan. NOT! Lite koncentration kanske?

Jösses vad magen kurrar. MAT. GE MIG MAAAAAAT. Nej just det tenta var det.

Tenta, tenta, lalalala ska bara kolla facebook först...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0