På teknikfronten

Mina tekniska apparater börjar ge upp. Touchpaden på datorn funkar inte längre att klicka med. Måste trycka på knapparna och ibland när jag ställer ner den så blinkar hela skärmen och ibland går den inte att starta så bra. Okej ibland går den inte att stänga av heller. Ibland hittar han inte usb-portarna...och ljudet har börjat glappa ibland. Håll ut, lilla dator. I alla fall skolan ut. Jag behöver dig. Du är så fin och duktig. Såja kämpa på nu i några månader till.

Mobilisch är inte heller helt hundra. Den glappar också. Har nog tappat den i backen några för många gånger och efter att jag tappade den i betonggolvet i stallet har den inte varit sig lik. Den stänger av sig om jag tappar den från en högre höjd än 20 centimeter, eller om jag sätter mig för häftigt och den ligger i fickan. Men detta är den bästa mobil jag någonsin haft. Tänker INTE ge upp hoppet! Kom igen lilla rackare. Never give up. Never surender.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0