10 orsaker till varför barn är läskiga

Av Pax.

1. De låter konsitgt. De har massa konstiga ljud för sig hela tiden.

2. De rör sig konstigt. Kan aldrig gå rakt, i samma tempo, på en bestämd linje.

3. De är kladdiga. Herregud min päls!!!

4. De stirrar en rätt i ögonen! Mycket obehagligt.

5. De kan när som helst börja jaga en med en grön krokodil.

6. De kan när som helst dra en i pälsen när man blir klappad.

7. De kan inte låta min svans vara ifred.

8. De kommer springandes mot en och ska klappa. Nej tack. Då ställer jag mig längst ut i kopplet och låter matte skydda mig från de små monstren. Jag fnyser för att verkligen visa vad jag tycker. OBEHAGLIGT!

9. De färdas i otroligt läskiga farkoster. (Barnvagnar)

10. De går helt enkelt inte att lite på. Så otroligt oförutsägbara och spontana.

Okej då det finns två saker att älska med barn. De tappar så mycket gott att äta hela tiden, mums, och de har massa roliga gosedjur som jag försöker sno.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0