Upp som en sol...

Dagen började bra och jag kände hur kul det var med en ny kurs. Sista kursen. Men sedan föll mitt humör. Nu påminner det mer om ett åskmoln. Eller nja, åskmoln för två timmar sedan, nu är det mer gråa moln. Så det lättar, nivå svensk sommar.

Var och handlade trots att jag var helt opeppad. Det gick sådär. Mjukosten jag ville ha var slut. Det fanns trettio andra sorter (jag överdriver inte, herregud vad mycket det finns att välja på!), men inte den jag ville ha. Fick nöjja mig med näst bästa alternativet. Jag vet, dagens i-landsproblem men det hjälpte inte mig. Var inte ett dugg sugen på någonting så när jag kom till punkten Middag x 2 blev jag bara sur. Jag skiter i det här! Det blev ett kilo potatis, tre blodgrape och en liter mjölk. Så nu kan jag göra...potatismos och äta c-vitamin. Bra(ironi). Orkade inte stå och stirra i köttdisken och hoppas på inspiration, överväger seriöst att bli vegitarian.

Dessutom ställde jag mig på kattsandshinken förut som tippade när jag skulle hämta en leksak till Salsa. Slog mig inte men blev så himla arg att jag höll på att gråta. Inget funkar för mig idag. Jag har ingen energi, lust eller ork för någonting.

Dessutom har jag nynnat på denna låt hela dagen. Gaaah!



Nåja. Det kunde varit värre...

Kommentarer
Postat av: Labolina

Usch, såna dagar är jobbiga. Men att bli vegetarian är en bra idé Ullis =D Eller du behöver ju inte gå så långt, det är ett ganska stort steg att plötsligt sluta med kött helt, men har du hört talas om flexitarianer? De är typ vegetarianer, men äter kött ibland. Sån var ju jag ganska länge innan jag slutade helt med kött =) Bra för miljön, bra för dig, bra för plånboken, bra för världen! Och för djuren..

2010-04-30 @ 17:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0