Jag försökte i alla fall

Men mozilla you're out!
Explorer, välkommen tillbaka.
Förlåt att jag tvivlade.

Jag har bestämt mig för att skaffa häst. Alltså inte nu men när jag går den här kursen får jag mycket att fundera på. Jag har bestämt mig för att göra allt jag kan för att inte behöva ligga och ångra mig på min dödsbädd och fundera över allt jag inte gjorde. Jag hoppas det är låååångt kvar till dess men det kan jag ju inte veta säkert. Därför tänker jag inom en snar framtid (runt 5 år) äga en häst. Det har varit en dröm sedan första dagen jag var i stallet och jag kommer helt klart att ångra mig om jag aldrig provar hur det är. Det kommer ta en massa tid och kanske är det inget för mig men då kan jag åtminstonne säga att jag provat det.

Nu ska jag gå ut med hunden. Sedan ska jag titta på the Forgotten och Criminal Minds. Samtidigt som jag ska sortera en massa papper. Typ lönespecer, bankpapper, hundförsäkringar, reklam, ja allt som hamnat i en gigantisk hög i det vita skåpet. Så kom pärman, kom ordning. (Förlåt Winnerbäck.)

Ny favorit:


Kommentarer
Postat av: Johan

Det gäller att följa sina drömmar, kör hårt :)

2010-04-30 @ 09:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0