Grattis

Efter att Salsa rivit omkull soptunnan tre gånger fick jag nog. Gnuggade mina små grå och tänkte så det knakade hur jag skulle få henne att sluta. Vattenspruta och tag i nackskinnet fungerade inte. Sedan kom den, virvlandes från ingenstans, idén med stort I. Jag skalar en mandarin och lägger i skalet. Hon avskyr ju citrusfrukter.

Woho. Dansar runt i lägenheten åt min smarta idé och käkar mandarin, och japp, den funkade! Haha, I'm the man...eh woman. Asnöjd.
Eh...bra Ullis. Du har överlistat en katt. En sex månaders kattunge.
Jaja...men jag är i alla fall nöjd!


Kommentarer
Postat av: Johan

Grattis ;)



Två flugor i en smäll där, både få hyfs på katten och ökat fruktintag ;)

2010-04-14 @ 23:22:48
Postat av: Labolina

Bra tänkt Ullis =) Åh nu har jag läst ikapp din blogg, så nu har du kommentarer ända tillbaka till februari.. Blev inte mycket bloggläsande på Nya Zeeland =)

2010-04-16 @ 09:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0