Du vet att du är lite trött...

...när du stoppar i ICA kortet istället för busskortet. "Nej du det där kortet kan du inte betala med!". Oops. Skulle vara detta busskort ja. Hehe.

Idag har det varit mycket intramuskulära injektioner och såromläggningar. Dagens färger: Röd, rosa, blå, orange, gul, grön och svart. Mysigt, nej. Har fortfarande lite svårt för de riktigt svåra fallen men jag lär mig. Som sjuksköterska måste man vara bra på att bita ihop ibland och inte röra en min vad man än får se. Jag kommer bli en grym pokerspelare. Man börjar linda av och det man får se är rena lotteriet. Ibland kan man känna på lukten efter några varv att det antagligen inte kommer se så mysigt ut men ibland får man sig en överraskning.

Börjat titta lite på boende till efter sommaren, håller bara tummarna att jag kan få förlängt då.

Idag har jag gått och nynnat på denna lilla fina barnvisa hela dagen. Vi sjöng den en gång på konfirmationen men jag vet inte hur jag kom att tänka på den idag helt plötsligt. Jag kan jättefina rörelser till den också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0