Det sa bara klick

Nu har det varit tyst ett tag men den monstruösa tentan som jag skrev i fredags har tagit all min energi den senaste tiden

Nu till en glad nyhet. Ni som känner mig väl kanske vet att jag är en fantasy-nörd (ni andra lär väl få veta nu...). Jag är även med i en fantasy-klubb på en boksida här på nätet (fler varningsklockor?). En sådan typ av klubb som skickar ut diverse mail med olika nyheter och erbjudanden då och då. Mycket praktiskt, slippa leta själv efter nya guldkorn. Nåja, till den glada nyheten. Håll i er så ni inte ramlar av stolarna (speciellt du Labolina om du inte redan vet :P). Det kommer en sjätte del på Liftarens guide till galaxen!!!! Woho. Inte med den riktiga författaren Douglas Adams dock, han dog för några år sedan, utan med en annan som en hyllning till att böckerna kom för 30 år sedan. Gissa om jag klickade i "Ja tack" rutan snabbt. Fick lite panik när jag inte hittade mitt lösenord men lyckades rota fram det, phew så nu är den på väg. Lycka. (Jag vet är jag är lite materilaistisk just nu men det skiter jag i.)

Så nu sitter jag på hallmattan med min handduk och stirrar på brevlådan i väntan på paketet. *Försöker låta bli att dregla...

Behöver jag nämna att jag har HÖGA förväntningar på denna bok? Måste läsa om de första fem också. Har tänkt att det ska bli sommarens lilla projekt. Det var så länge sedan jag läste dem att jag glömt en massa och det går ju inte för sig. Skärpning. Kanske smygstartar lite innan sommaren, ska bara läsa Livet pågår! till skolan först.

Kommentarer
Postat av: Johan

VA?! Den måste jag ha ^^! När släpps den?

2010-04-26 @ 11:14:56
Postat av: Labolina

Jaa jag såg det =D Den måste jag också läsa sen!

2010-04-30 @ 17:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0