Att unna sig sovmorgon

Idag bestämde jag mig för att ta sovmorgon. Sagt och gjort. Vid 08.00 vaknade jag utvilad efter en rejäl sovmorgon...sedan tog jag på mig glasögonen och såg att klockan egentligen var 6.30. Var fick jag 8 ifrån? Aha, det var därför jag fick väcka hunden, när han är vaken var det ändå bara att gå upp. Jaja kommer hinna en massa idag om jag bara kan stänga ner internet en stund. Ska läsa i Livet pågår och ringa mitt sommarjobb. Svarar de inte idag blir det ett mail. Ska även ringa veterinären när deras telefontid öppnar vid 8.15. Salsa ska kastreras, vaccineras och id-märkas. Kan även bli ett besök hos mormor om hon är hemma.

Just nu lyssnar jag på Morgonpasset i P3, mitt nya favoritprogram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0