Kattägare?

Nu kanske jag ska skaffa katt. Kanske. Jag har bara nästan bestämt vad den ska heta, var den lilla klätterställningen ska stå, vad och var den ska äta, hur jag ska få han att bli sams med Pax (han var jätteduktig när han hälsade på Zixten= mosters nya kattunge) och var kattlådan ska stå. Moster satt och pratade om en katt som snart ska få ungar och jag blev lite intresserad, färdig att hämta vid jul. Hallå perfekt julklapp eller vad?! Lillebror hade kalas och jag kunde förhöra moster om allt vad gäller kattägande. Namnen jag funderar på är Samson eller Atlas på en hane, Smilla eller Sunni på en hona. Ska fundera igenom detta noga och till sommaren kan ju pappa bygga in balkongen med hönsnät...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0