Inspiration? Vart tog du vägen?

Borttappat: Inspiration och Motivation rymde någon gång förra veckan, antagligen i samband med en väldigt kraftig nysning orsakd av förkylning. De är svagt ljusrosa och glittrar i regnbågens färger (yeah right) och är lite lagom fluffiga. Brukar ofta umgås med Drömmarna. Om ni har sett dem snälla kontakta undertecknad som för tillfället sitter i soffan och stirrar tomt ut i luften, ensam i lägenheten. Hon behöver dem för att komma någonvart i livet. Just nu har det stannat. Hittelön.


Kommentarer
Postat av: Johan

Hitta något att pyssla med :).



Jag har precis fyllt mitt fönster med krukor o sått diverse kryddor. Får se om man kan få upp något även om det är helt fel årstid ^^

2009-09-21 @ 00:29:34
Postat av: Ullis

Ja men det är just det. Ingen inspiration att börja med något. Skulle behöva rensa i garderoberna, träna mera med hunden, läsa mera kursböcker. Äh ja vet inte. Det kommer väl. Ska sätta mig imorn på riktigt med böckerna. man kanske kommer igång.

2009-09-21 @ 19:58:19
Postat av: Johan

Alla har vi våra svackor, snart kommer det ett helt lass inspiration :)

2009-09-21 @ 20:05:00
Postat av: Labolina

Nu har du väl förhoppningsvis hittat dem för länge sen, men om de skulle rymma nån mer gång har jag ett tips som funkar för mig ibland. När inspirationen är borta och man är helt nere, då sätter man sig och sträck-kollar på en riktigt bra TV-serie. Helst en man redan sett så man vet hur det går, men glömt bort lagom mycket. Man är riktigt onyttig och lat alldeles för länge helt enkelt. Till sist går det för långt och man rycker upp sig, då kommer inspirationen tillbaka =)

2009-10-28 @ 19:22:09
Postat av: Ullis

Ja nu har den kommit tillbaka men händer det igen ska jag prova ditt knep labolina :D

2009-10-28 @ 22:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0