Ytterligare bevis på att min hund inte har alla chips i påsen...

Ok. Promenad härligt. Skynda dig matte! Eh vänta lite...det regnar...det ingick inte i dealen. Vadå gå ut ändå?! Jösses. Nåja. Mmh här luktar det gott och här med. Lukta lite här och skvätta lite där. Öhoh måste göra nummer två. Okej Pax du kan göra det, hitta det perfekta stället. Nej inte här, för mycket gräs, inte där...för lite gräs. Nej, nej, där luktar det konstigt, nej. Oj det börjar bli bråttom. AH! Den perfekta busken, bäst jag kryper in. WHAT! Den var blöt! Okej ingen panik nu, ingen panik, skaka av vattnet och gå vidare. Perfekt en buske till, ååååh nej! Blöt IGEN. Skaka mera. Nej nu går det inte längre. Kom igen Pax lite längre till, måste till en bra plats. ÅH NEJ. Det här får duga. Aaaaah. Kom matte skynda dig det regnar. Alltså hörde du inte DET REGNAR! Vadå du måste plocka upp när jag sätter mig mitt på trottoaren? JAG BLIR BLÖT!

Kommentarer
Postat av: Johan

Haha, du o Pax verkar ha många roliga stunder ;)

2009-10-13 @ 22:33:57
Postat av: Ullis

JA verkligen. Skrattar åt han minst en gång om dagen :D

2009-10-14 @ 09:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0