Hund/ryggsäck

Pax:

"En hund! På min gata! Bäst jag smyger på han. Fan vad stöddig han var bäst jag gör mig lite större"
-Eeej, du hund på andra sidan gatan. Kaxar du mot mig! MOT MIG! Nej nu! Vilken fräckhet. Jag ska allt visa dig vem som är kungen på denna gata! Kom igen! Stå inte bara där. KOM IGEN!
-Pax det är en ryggsäck. Herregud.
-Pss....det visste jag väl...
-Pucko!
-Ja men jag sa ju att jag visste!
-Ja visst, säger du det så...
-JA det är PRECIS vad jag säger! Han var bara lite lik en hund...på långt håll...liksom.


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha som sagt Pax är ju så rolig! (för alla utomstående iaf :P)

2009-10-06 @ 20:24:16
URL: http://saraanettefrannlid.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hahaha klockrent!!

2009-10-06 @ 21:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0