Vuxenpoäng

Har nu börjat använda tandtråd regelbundet. Varje kväll så får de små gaddarna sig en omgång. Vuxenpoäng på det. Ja, nej det var väl det mest intressanta som hänt den senaste tiden. Annars är det bara c-uppsats för hela slanten. Hade jag vetat att vi skulle skriva det skulle jag inte ha sökt till ssk.

En god nyhet är att jag från och med söndag kan titulera mig kattägare, då flyttar lilla Salsa äntligen hem till mig. Har förberett allt. Köpt kattsand och mat som hon är van vid, miniklätterträdet är uppställt och elementbädden upphängd. Bara några dagar kvar nu,

Idag har jag gått runt och visslat på denna låt hela dagen från filmen Bron över floden kwai.


Kommentarer
Postat av: Labolina

Vad är ssk?



Vad kul att kattungen kommer! Måste hälsa på dig snart så jag får se den också =) Men räknar med bilder på bloggen med =D

2009-11-26 @ 12:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0