UT!

Matte -Ska vi gå ut?
Hund -Nej tack, jag ligger bra här i soffan.
Matte-Jo kom nu, kom, hit!
Hund -Meh! Jag sover ju!
Matte -Jag vill inte behöva gå ut mitt i natten så kom nu!
Hund -SUCK-

(Matte tar på hunden kopplet och leder honom bestämt ner genom trapphuset.)

Hund -WHAT?! Du sa inget om att det regnade!
Matte -Men kom nu.
Hund -Nej jag tänker inte gå ett steg!
Matte -Nehe men det tänker jag.

(Hund lommar saaakta bakom matte med hängande öron och svans.)

Hund -Så nu har jag kissat en gång nu går vi in!
Matte -Ok nu går vi in och kollar på Greys.
Hund -Det bästa du sagt på hela dagen. Soffan here I come!

Kommentarer
Postat av: Johan

Det är bra Ullis, visa vem som bestämmer ;)

2009-11-18 @ 22:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0