Klumpe julpyntar

Mina julsaker har klarat två flyttar men idag när de skulle från källaren och upp i min lägenhet hände det två olyckor. När jag skulle lyfta ner min snögubbe från hyllan var kartongen uppochned så han ramlade ut och slog sönder luvan. (Syster Ullis ska laga med limm sedan.) Sedan skulle jag bära upp min enda ljusstake som även den slog i backen och en lampa krossades. Ingen lampa jag har på lager direkt så nu måste jag skaffa en ny innan jag kan tända den.

Några före och efter bilder.

Pax mindre intresserad av julpyntning.



Har upptäckt att nu när jag har flyttat till en större lägenhet så har jag faktiskt plats för ännu mera pynt. Wei. Måste hitta en krubba den är så mysigt tycker jag.


Kommentarer
Postat av: Labolina

Åh, vad fint =) Vi ska julpynta på söndag! Kan inte fatta att det är första advent redan =D

2009-11-26 @ 17:35:05
Postat av: Johan

Ser riktigt mysigt ut :)

2009-11-26 @ 17:36:27
Postat av: Emmy



Fint! Jag ska snart julpynta Enar ( våran en utanför dörren ) :)

2009-11-26 @ 17:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0