Den bästa tiden på året är nu!

Jag fullkomligt älskar julen. Nej jag avgudar julen. Familj, värme, trygghet, glädje och julsånger. Idag håller jag på och julstädar det går långsamt men jag har tid. Brukar hålla på julsångerna till första advent men det är mycket roligare att städa med dem. Så ur mina högtalare strömmar julsånger. Pax "hjälper till" som vanligt. Alla leksaker och ben har han redan packat upp nu.

Före detta klasskompisen Emmy som flyttat neråt götet ville ha en länk till sin blogg så varsågod. Så här kommer en till henne och hennes ärta (Emmy borde du inte döpa om den till typ fotbollen i magen?) Pluspoäng till moi.

Kommentarer
Postat av: Hormonen



:D



BADBOLL!

2009-11-24 @ 12:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0