The guide

Har hittat en "så-blir-det-lätt-och-kul-att-flytta-guide" Hittills har jag följt den och jag måste såga att det känns bra, mycket bra tips. Jag har packat allt jag inte behöver, även en del saker som jag faktiskt behöver också. Det slår mig lite att vad mycket grejjer man har som man inte behöver, för jag klarar mig utan att packa upp sakerna.
Nåja tillbaka till guiden så stod det att två veckor innan flytt ska man ringa och ändra elen, försäkring, bredband, telefon etc. och tvätta. Så det har jag faktiskt pysslat med idag. Jag har tvättat kläder, mattor och sofföverdraget, skulle ha tvättat sängöverkastet men det hans inte med. Har bara kvar att ändra hemförsäkringen. Vidare står det att om man storstädar nu så kommer flyttstädningen att gå mycket lättare. Tror jag hoppar det. Nu måste jag bara adressändra också, sedan ska jag diska laga mat och göra matlådor, lämna hunden till farmor och farfar samt åka för att göra ett pass på praktiken.
Måste duscha också. Bästa jag sätter igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0