Regn

Nu regnar det, jaha. imorse var det sol och varmt när jag gick på mark'en med mormor. Pax var med för första gången och det gick riktigt bra, stolt matte. Köpte det obligatoriska marknadsnougatet och sedan fikade vi nyköpta munkar hos mormor, mums.

Jag brukar ju lägga ut låtar jag gillar här och nu kommer en till hoppas n gillar:

Vad tycker ni? Nya sommarplågan? Jag tror att risken finns, men än så länge är den riktigt bra

Praktiken går bra än så länge peppar, peppar verkar vara en bra avdelning med trevligt folk och rolig patientgrupp. Nu kommer det bli en intensiv period och jag kommer kanske inte uppdatera så mycket nästa vecka, har praktik lördag söndag, seminarium på måndag, då ska jag även lämna in underlag till nästa seminarium. Jobba tisdag, onsdag, torsdag, fredag. På fredag måste jag ha ledigt en stund för att skriva sista tentan för i år, jösses vad fort det går och snart är det flytt. Målaren ringde idag och undrade om de nya tapeterna, det kommer bli så fint!

Kommentarer
Postat av: Labolina

Håller med dig om låten, bra än så länge men risk för sommarplåga. Ah, men det är ganska skönt att ha mycket att göra. (Bara för att jag har haft semester från november till april..) Nu ska jag jobba hela sommaren !

2009-05-26 @ 12:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0