Packdag

Idag har jag packat. Hela lägenheten är kal, men nu slipper jag göra det i veckan då jag har praktik. Det ska bli så kul och skönt att få lite större och att få ett kök! Wow.

Tentan i fredags kan ha gått hur som., den var på 100 poäng och bara första frågan var värd 20. Tror jag skrev lite lite på de flesta frågorna men det värsta som kan hända är ju en omtenta. Då kommer den vara innan höstterminen börjar så då jag har hela sommaren på mig att läsa. Nej man ska ju inte förhasta sig, väntar på resultatet först.

Igår dunkade jag i min stortå i badrumsdörren, det gör fortfarande ont.

Nu ska jag lägga i pastan i vattnet så jag får en matlåda tills imorgon. Har lite köttfärssås i kylen. Gott..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0