Mat

Jag har börjat bli hungrig fort numera, tror det beror på den klena frukosten. Jag försöker börja dagarna vid sju, upp, ut med hunden i 30 min, är det fint väder går vi till spåret då tar det nästan en timma. Sedan är det frukost framåt åtta oftast bestående av en macka och ett glas juice. Efter det blir det plugg fram till elva ca. ut med vovven igen och när vi kommer in så är jag hungrig.
Idag blir det 21 minuters vårrullar, råkade titta på datumet, nästan två månader gamla men jag orkar inte gå och handla. Äh, det går nog bra. Gulp. De har ju legat i frysen, även om det står att man inte ska äta dem måste man ju leva lite farligt ibland.
Idag blir det C-tur på praktiken alltså 14 till22 ocg imorgon börjar jag kl. 07 igen till 16. Då går jag direkt till hundkursen som börjar 16.30 och slutar vid 18. Fullt upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0