Dansa

Tuggar Riesenkola. Lyssnar på Bruce Springsteens Dancing in the dark och dansar runt i lägenheten, hunden tittar konstigt på mig...kanske ska dra för persiennerna.
Valborg var mycket trevlig i år. Karin var här och vi käkade kinamat, massa frukt och godis och kollade på filmer.
Australia: SE DEN
The wrestler: Har du inget bättre för dig och vill slösa bort lite tid skulle jag ändå rekomendera en annan film. Hade så höga förhoppningar men de grusades snabbt.
Premiäråt också jordgubbar, mums.
Pax har badat idag, eller simmat. Gick ner till ankdammen tillsammans med långlina och sele. Har man en 40 cm hög hund kan han lätt simma i en ankdam. Pax älskar att simma men idag fick han en kallsup, mitt under simturen fick han för sig att han skulle dricka lite, smart, host, host. På't igen!. Lärde han sig något av incidenten? Nej, han gjorde samma sak andra gången han simmade ut. Tredje gången verkade det som om ett litet ljus hade tänts och han koncentrerade sig på att simma. Duktig vovve.
Nu är det dags att sussa. Skulle bara kolla mailen och lägga mig efter det. Det var 1,5 timmar sedan. Vad hände egentligen? Minnesluckor vid 20 års ålder! Inte bra. *luktar misstänksamt på vattenglaset

Kommentarer
Postat av: Karin

Ja något skumt är det ju med ditt vatten har jag konstaterat =)

2009-05-03 @ 17:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0