Nejmen oj då.

Vad mycket snö det han komma helt plötsligt. Tråkigt att den komm tillbaka jag ville ha vår. Det har i övrigt varit en kanondag idag. Gick upp tidigt och fick lite gjort, sedan till universitetet för seminarier om diabetes, KOL och astma. Efter det blev det lunch på Pizza Planet med Karin och Emelie, hur mysigt som helst och gott, dit ska jag gå igen. Hann även köpa en väggdekoration att ha i badrummet. Hem igen till hunden och ut på nätet en stund efter promenaden, hittade en till lägenhet att söka. En etta med kök, sovalkov och balkong. Vore så himla skönt och jag hamnade först i kön! Hoppas. Sedan komm S. över en liten stund. Trevligt som vanligt och snackade lite om allt möjligt. Nu ska jag väl snart gå och lägga mig. Skönt med sovmorgon imrgon.

Kommentarer
Postat av: Labolina

Men, ska du flytta in till Örebro eller vad är det som händer? =)

2009-03-27 @ 03:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0