Volvo 740

Ibland kan man känna sig sådär riktigt, riktigt cool...men det gör man inte när man kör en Volvo 740. Farfars gammla bil har en fläkt som bara blåser varmluft och med svart klädsel blir det klibbigt i sommarvärmen. Så det blir till att skapa fläkt genom att veva ned rutan, med en gammal hederlig manuell vev. Efter att ha vevat som en galning för att få ned rutan så sätter jag på Beach Boys. Aaah sommar. Sedan lägger jag upp armen sådär lite snyggt ovanpå den nedvevade rutan och glider iväg hemåt genom Örebro. Håret virvlar sådär härligt runt ansiktet men luften som slår emot en är fortfarande varm, men nu är värmen lite mer hanterbar. Jag ler, lite coolt är det ändå, att glida runt i en volvo 740 i sommar Sverige. Vi är lika gammla, bilen och jag. En bra årgång. En cool årgång.


Kommentarer
Postat av: Labolina

Du är cool =)

2009-07-04 @ 23:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0