Torsdag (tror jag...)

Detta har hänt:

Jag har börjat sommarjobba och trivs hur bra som helst. Vilken underbar avdelning och jag lär mig massor.

På sista tentan fick jag underkänt så nu har jag lite att plugga på i sommar. Så himla besviken.

Jag har blivit förkyöd och fått vara hemma i 2 dagar från jobbet.

Häromdagen trodde jag cykeln var stulen men jag hade bara parkerat den utanför apoteket och gått till stationen så den stod kvar där. Jag kände mig lite dum.

Annars njuter Pax och jag av det fina vädret. Eller jag njuter i alla fall. Pax tycker det är lite småjobbigt och fkåsigt med värme, jättevarm asfalt som han knappt vill gå på, samt ofrivilliga duschar av matte när han blir för varm. Är dock väldigt stolt över att han börjar inse att skuggan är betydligt bekvämare än den gassande solen, speciellt om man har päls.

JAg har även fått en ny låt på hjärnan. Underbart sommriga Iko, iko med Captain Jack.
OBS! Varning: Denna låt kan klibba sig fast på hjärnan och du kan komma att irritera din omgivning till bristningsgränsen. Lyssna på egen risk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0