Jobb

Idag har jag jobbat. Jag har för första gången sett Cheyne-Stokes andning och jag tyckte det var rätt så obehagligt, det värsta är andningsuppehållen. Det är så mycket känslor i att arbeta med människor. Under en dag kan man uppleva människor som är glada, ledsna, lättade, förtvivlade, förbannade, rädda, ja de flesta känslor. Jag blir alltid påverkad av att gå till jobbet och ibland är det jobbigt, men när man räknar ihop det är det fördelarna med att jobba med människor som vinner. Jag har stått vid maskiner och hoppas jag slipper det i framtiden. Jag börjar trivas riktigt bra inom vården, trots allt det negativa finns det mer positivt. Jag är med och påverkar människors liv på det ena eller andra sättet och det känns som om jag gör en insatts. Jag mår bra av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0