Ibland blir man bara trött

Ibland känns allting bara skit. Så nu sitter jag här och tårarna rinner. Ibland blir jag bara så trött på allting. Allt trassligt. Finns det inte någon rättvisa? Jobbat häcken av mig för inte alltid så tacksamma patienter, orken är helt slut pga dålig sömn, tentajäveln och en massa annat. Allt händer på en gång.

Min kusin körde av vägen, hon mår bra men är mörbultad. Fan livet är för kort. Har jag för många drömmar? Hur ska jag hinna med allt? En sekund, sedan kan det vara över. Det gäller att leva, att skratta varje dag men också tillåta sig att vara ledsen. Att älska och uppskatta vänner och familj, att njuta av allting.

Kommer jag någon dag kunna se tillbaka på mitt liv och säga jag gjorde allt jag ville, jag ångrar ingenting.

Livet är för kort. Ibland ser man alltför tydligt hur det glider iväg.

Livet är för kort.


Kommentarer
Postat av: Johan

Oroa dig inte för att inte hinna med alla dina drömmar, det kommer du deffinitivt att göra :).



Into Each Life Some Rain Must Fall

2009-07-18 @ 01:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0