Butterfly

Tack för att ni kom med så mycket bra tips på låtar! NOT.

Detta inlägg vill jag dedikera till sjukvårdens fiffigaste uppfinning, nämligen butterfly nålen. Me love. Tack vare den kan man ändå lyckas få några bloddroppar från små sviktiga, runda damer med vener som sytrådar. Börjar faktisk bli rätt så okej på att sticka för det finns alltid prov att ta på avdelningen. Bra övning innför kommande PVK-sättningar som ssk. Blir lika lycklig varje gång man lyckas hitta lite blod. Weiii. Sådan boost för självförtroendet. Nej nu måste jag börja plugga. Ikväll ska jag se Harry Potter och halvblodsprinsen med Karin kul, kul. Butterfly.

Kommentarer
Postat av: Johan

Haha förlåt ^^. Men har fått uppfattningen att du och jag inte lyssnar på riktigt samma musik så jag hade inget att komma med.



Här är en ny låt som du kanske känner igen om inte annat :)



http://open.spotify.com/track/0z7TxmSOFJ0zx44ZYMzwmh

2009-07-28 @ 15:37:00
Postat av: Ullis

Tack Johan. Det var ju den som inte fanns! Weii, den hamnar på favoritlistan :D

2009-07-29 @ 11:42:07
Postat av: Johan

Sa ju att den skulle komma ut i vår ;)

2009-07-29 @ 15:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0