Det blir nog bra.

Jag är inte så värst på att tvätta. Jag vet helt enkelt inte riktigt vad jag håller på med, men det brukar bli bra i slutändan, peppar, peppar. Jag vet hur varmt jag ska tvätta allt. Jag är rätt bra på siffror, men de andra tecknen då? Vad betyder resten? Vem kom egentligen på dem? Oftast brukar jag chansa och slänga in det i torktumlaren och hittills har det funkat. Men nu kom det sig att jag läste på sofföverdraget där stod det klart och tydligt att man inte fick torktumla. Suck. Då kan man ju inte slänga in det. Så nu har jag ett sofföverdrag som tar upp hela torkstälnningen istället.

Det där med färgsortering kanske jag inte heller är så bra på. Svart och vitt kan jag skilja på, men sedan blir det lite grått och gult tillsammans och så en grön och en grön till, slänger också i en blå-gul tröja. Hmm, ja det går nog bra. Det ser ju fint ut i alla fall. Färgerna passar jättefint ihop.

http://www.youtube.com/watch?v=YJ-rY4M7M38&feature=related Låten på hjärnan är Marit Bergman - I will always be your soldier.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0