28 timmar

Ibland känns det som att dagen har några extra timmar, idag var en sådan dag. Klockan ringde halv sex imorse, upp ut med hunden, äta frukost, byta om. Kvart över sex Gick en lite längre promenad till mamma och pappa eftersom Pax skulle vara själv där över dagen. In i bilen vid tio i sju, hämta farmor och farfar som skulle åka med in till sta'n, iväg till sjukhuset där föreläsningen började 8.15 och höll på till 13.30. Akut buk och skalltrauma stod på schemat. Det var jätteintressant men lite långtråkigt.

Hem igen, släppte av L. som åkte med hem, iväg till farmor och farfar som hade bestämt sig för att passa hunden några timmar. Jättesnällt. Hem för att äta (kycklingkorv, mos, ketchup och en morot) och han läsa lite i boken Akutsjukvård, jättebra bok. Iväg till mamma och pappa en stund, de var hundvakt medan jag gick och handlade. Hem med grejjerna, hämta hunden, stannade och tittade på Las Vegas. Det slutade med "to be continued" måste titta imorgon med.

Hem igen, diska, plocka undan. Skrev ut lite grejjer till skolan. Sedan fick jag för mig att baka sockerkaka, så det gjorde jag. Det doftar ljuvligt. Snart ska jag gå in och duscha samt läsa lite till...och klockan är inte ens nio! Det känns som att denna dag aldrig kommer ta slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0