Jaha

Idag var jag ledig och har spenderat dagen med att slöa framför TV:n och tränat med Pax. Han kan nästan hoppa genom mina armar nu när jag håller dem i en ring. Sedan har vi tränarpå fotgående som går rätt så bra men näsan har en tendens att dra sig ner mot backen när det kommer en intressant doft. Han börjar bli rätt så duktig på att baka ifrån mig också. Tränade även lite på att han ska gå emellan mina ben som fotgående fasten med ett ben på varje sida. Detta är målet:
 
Jaja man måste ju drömma stort. Detta kallas freestyle. Dans med hund och detta ekipage är en dansk/svensk gårdshund som heter Holly och hennes matte. De kom sjua i NM med detta. De är ju superduktiga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0