Idag är ingen vanlig dag...

Det är nobelprisdagen! Jag vet, jag vet. STOR nördvarning på att tycka detta är något att titta på. 16.25 kommer jag sitta bänkad framför TVn för prsutdelningen. Sedan följer banketten med alla fina klänningar och alla tacktal. Det är tradition. Firar dagen med en påse hallonbåtar (min stora passion här i livet) och planerar en kebabpizza till kvällsmat. Sändningarna håller på ända till 23.30, hur ska jag orka? Jag är extremt kvällstrött, morgonen är min tidpunkt. Fast i och för sig inte alltför tidigt. Sju är lagom på vardagar och åtta på helger. Ibland kan jag slå på stort och sova till halv nio, om Pax sover så länge vill säga...den galna katten ska vi inte ens prata om.

Kommentarer
Postat av: Emmy



Du ska se vad? MEN ULLIS.

2009-12-10 @ 19:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0