Svart och vitt

Min stora last här i livet är tavlor. Speciellt svartvita och gärna stora. Jag blir som förtrollad, så fort jag ser en tavla bara måste jag gå lite närmare och titta på den. Jag vill också en dag kunna ta bilder som folk stannar upp vid och vill kolla lite till på. Kvällens bilder:



Idag har jag varit på antikmarken i Askersund med mamma... Om jag ser fler porslinshundar så spyr jag! De flesta var riktigt fula också, mer som en blandning av hund och björn eller nått. Exempel på andra "snygga" grejjer En svart kobra lindad runt en lampa för 400 kr! Det gick även att köpa rostiga skålar, bokmärken från 1800-talet, medaljer, mynt, speglar, lådor, dragspel och herregud vad mycket vaser, kastruller (rätt rostiga), träbord, you name it.

Antal inköp:
2 st.
En glass och marknadsnougat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0